1 použití versus 10 let


Všechny tyto vychytralce, kteří objevili rázem Ameriku, najdete, jak jinak, na sociálních sítích a v diskuzních skupinách po celém internetu. A nejen tam, ale dokonce dnes píší i podobní chytrolíni články. Teď je důležité oddělit články beze smyslu a prostě jenom špatné a nepravdivé články. Ty první jsou zastoupeny ve větším měřítku a živí se jimi spousta brigádníků, takže pokračujte hoši! Ten druhý typ je však také neméně zastoupen na českém internetu a zářným příkladem toho, že kterýkoliv vesnický jouda může s internetem změnit svět jsou nejrůznější „alternativní“ pravdy a weby, které si toto slovní spojení oblíbily, byť z prosté logiky lze vyčíst, že nic jako alternativní pravda není.
nákupy v bangkoku 

Proč vyrábět látkové tašky na nákup?

Látková taška potřebuje více elektřiny, potřebuje také více píle a více péče než takový plastový sáček, kterých vyjede tisíc za sekundu. V porovnání jednoho sáčku a jedné tašky se nám tak vyšplhají náklady stonásobně, až se člověk diví, jak někdo může propagovat látkové namísto plastových! To jsou blázni. Ale vážně, tohle může napsat jedině někdo, kdo si nedokáže dát 2 a 2 dohromady. Zatímco plastový sáček použijete jeden jediný den a pak jej vyhodíte, látkovou tašku si schováte na další použití, a tak to může jít klidně 10 let. Zatímco za 10 let využijete, vy, jako individuál, jednu látkovou tašku, podobní chytráci vyplýtvají tisíce plastových sáčků. A teď si vezměte, že těch plastových sáčků potřebuje každý na nákupu = miliony plastových sáčků na jedno použití. Dopad, který má látková taška a plastový sáček je nezměrný.
pěší člověk 

Proč povzbudit zákazníky k nákupu?

Nejenom že dostanete punc ekologického výrobce, což je teď hrozně in, ale zároveň můžete reklamou zapůsobit na spotřebitele, který si k nákupu ještě dodá dobrý pocit pokaždé, když takovou látkovou tašku vytasí u pečiva. Plastové sáčky jsou velký omyl a konformita budoucnosti, který dříve nebo později budeme muset opustit – proč nebýt tím průkopníkem?

1 použití versus 10 let
4.5 (90%)4